171001

Hej på er! Jag vet att det har varit lite tomt på bloggen nu ett tag.. Men om jag ska vara helt ärlig så har inte så mycket hänt sen jag kom hem från Kreta. På jobbet har det mest varit inskolningar (som äntligen är klara!) och jag har en långdragen förkylning som inte riktigt verkar vilja bryta ut. 
 
Men! Jag har börjat lite förberedelser inför Afrika, jag har fixat nytt pass, betalat resan (det kändes på kontot... haha), gjort några inköp.. Har iallafall köpt sovsäck, kudde, tvättlina, pannlampa, extrabatterier till kamerorna, powerbank, microfiberhanddukar, m.m. 
Om ungefär en månad trillar informationsbrevet ner i brevlådan och då börjar alla visumansökningar, läkarbesök, vaccinationer, osv..
 
84 dagar kvar till Teneriffa och 102 dagar kvar till Afrika!
 
 
Den här helgen har jag inte mått så bra, känns som förkylningen verkligen är på g nu. Har haft några yrselanfall och behövt sitta ner och äta något några gånger, blir helt slut bara av att diska en kastrull, osv.. Men i fredags var jag iallafall iväg på AW med jobbet! Vi åt middag på O'learys i Mall of Scandinavia (gottis!) och spelade sen minigolf, eller snarare äventyrsgolf. Kul var det iallafall!
 
 
africa - afrika - after work - aw - count down - countdown - dinner - gopro - middag - minigolf - nedräkning - o'learys - quesadillas - quik - quikstories - travel