Förberedelserna inför Afrika fortsätter

I samarbete med Backpackingstuff
 
Hej på er! Allt bra? Här hemma fortsätter förberedelserna inför Afrika. Mailade kontoret för att fråga när informationsbrevet om resan kommer, fick svaret att det kommer nästa vecka! Så taggad! Snart så får vi all information, flygtider, osv. :D
 
Här i veckan fick jag hem lite saker från Backpackingstuff, dom har så mycket bra saker! När jag kollade in sidan så ville jag typ ha halva sortimentet... Tänkte visa sakerna jag fick hem iallafall! Så himla bra grejer! 
 
  • Reseplånbok med plats för pass, vaccinationskort, flygbiljetter, pengar, m.m.
  • RFID skydd till bankkort så man inte kan läsa av kortet och stjäla informationen
  • Karbinhakar, perfekt att hänga på ryggsäcken och hänga kudden, vattenflaskan, eller annat i
  • Bestickset i fodral, så smart! Funderade över förut hur jag skulle förvara besticken, nu är det problemet löst!
  • Tandborstfodral, har länge kollat på det men inte köpt nåt, nu har jag äntligen ett!
Så himla bra grejer som jag verkligen behöver inför Afrika! Nu är det inte mycket kvar att fixa. 62 dagar kvar idag!
ad - africa - afrika - backpackingstuff - bankkort - bestick - fodral - karbinhake - kenya - kenya-sydafrika - köpa - packa - packning - resa - reseplånbok - rfid - rosa bussarna - rosabussarnaaks - rosabussarnaaks18 - samarbete - shopping - skydd - smart packning - sponsored - tandborstskydd - travel - travel addict