Hemma från Montenegro

Hej på er! 
Nu har jag kommit hem från min tredje resa för i år. Måste säga att jag känner mig väldigt tacksam som har möjligheten att resa så mycket som jag gör. Bara i år har jag hittills rest till Thailand, Malaga och Montenegro. Nu på lördag åker jag till Kreta och över jul/nyår till Teneriffa. Sen i januari är det ju Afrika i 8 veckor.
 
Men för att återgå til Montenegro. Jag åkte dit en vecka med Jennifer, det här var faktiskt vår tionde(!!!) resa tillsammans. Vi har hittills hunnit med Magaluf, Kos, London, Dublin, Göteborg, Thailand, San Francisco/Los Angeles/Cancun, bila i sydöstra USA, Kroatien och Montenegro. 
 
I Montenegro bodde vi på hotellet Slovenska Plaza i Budva. Riktigt bra läge faktiskt! Vi har gjort nånting nytt varje dag. Kommer lägga upp lite inlägg nu i veckan med bilder från resan. Håll ut! 
 
 
USA - airline - airplane - becici - budva - cancun - dublin - ferry - flying - färja - göteborg - hawaii - jettime - kos - kotor - kroatien - london - los angeles - magaluf - montenegro - ploce - resa - san francisco - thailand - tivat - travel - traveling tess - travelingtess