Valborg och Color run

Woop woop! Den 22 maj kör jag, Sofia och Jennifer The Color Run här i Stockholm! Sprang (gick) ju Color me rad förra året (samma sak), och var så kul! Så taggad å göra det igen! :)
 
bild från förra året
 
 
Igår, Valborg, hängde Fia här. Vi gjorde go'middag (fläskfilé med ugnsrostad potatis, sötpotatis och morötter och med beasås till det) med lite vin och kladdkakemuffins med glass/frosting till efterrätt! Hängde här hemma hos mig och åt gott, pratade massor och såg Harry Potter som gick på teven.
 
 
 

Idag vaknade vi runt nio och åt lite frukost innan Fia åkte hemåt igen. Då passade jag på att bädda rent i sängen, tvätta lite och ta en promenad upp till Bögs gård. Så himla mysigt att gå dit. Dock var lammen tyvärr instängda då de har fått nån slags ögoninfektion... Men söta små kalvar, grisar, höns å hästar fanns ute iallafall :) Köpte mig en glass där då också i solen medans jag kollade alla djuren.
 
 
5k - bögs gård - color me rad - color run - frosting - glass - kalv - kladdkakemuffins - lamm - middag - promenad - sol - springa - träning - valborg - vän - värme