160304

 
 
Nu är jag hemma hos föräldrarna igen. För att precis ha flyttat hemifrån måste jag säga att jag spenderar ovanligt mycket tid med föräldrarna. Men blir väl lätt så när man först behövde deras hjälp i flytten och sen är man sjuk så inte så många man kan tillbringa helgen med då.. ;)  Men nu hoppas jag att jag kan få vara lite frisk snart (låg ju hemma i maginfluensa en vecka för ungefär tre veckor sedan också). 
 
Till nåt lite mer glädjande..nu är det bara typ 19(?!) dagar kvar tills jag åker till San Francisco! Ska bli underbart att få komma tillbaka till den staden, om så bara för några dagar.. Vi är där onsdag-söndag och lär ha fullt upp varje dag om jag får gissa! Träffa värdfamiljen, se staden igen, Victoria's secret, Cheesecake factory, outlet, bara se allt..! Golden gate, alcatraz, Marin headlands... Sån fin stad! Ska försöka fota massor också :)
 
 
 
 
 
 
 
CA - SF - USA - alcatraz - au pair - california - flyg - golden gate - host family - marin - resa - san fran - san francisco - sunshine - sweden - travel - värdfamilj
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Kul att du ska åka tillbaka till San Francisco :)

Usch och blä för att vara sjuk, nu tycker jag att du ska vara frisk ett bra tag :) Och att vi ska försöka ses någon gång ;)