160303

Tredje mars redan! Tiden flyger iväg :) Jag har nu bott i lägenheten i snart tre veckor. Känns som längre men samtidigt som kortare tid. Idag lagade jag för första gången middag själv åt mig själv i lägenheten.. Kanske låter konstigt! Men jag har lagat mat här flera gånger tidigare, har dock haft föräldrarna här som hjälpt mig med massor hälften av kvällarna, en helg hade jag vänner på besök, osv. och då har det blivit massa middagsrester, så har för det mesta ätit rester när jag varit själv.
 
Anyhow, allt känns bra här i lägenheten. Det verkar vara den mest frågade frågan jag fått hittills. Nu börjar allt bli klart, har alla möbler och sånt. Saknar lite kuddar till soffan, tvättmaskinen står i badrummet men måste installeras, ska köpa lite möbler till balkongen...
 
Skulle vilja lägga upp nån fin bild från lägenheten nu när den är klar, men har tyvärr legat sjuk i lunginflammation sedan lägenheten blev klar.. Men har några bilder från innan soffan hade levererats, osv.
 
 
apartment - badrum - bygga - byrå - ikea - inredning - kök - köksbord - lägenhet - nyproduktion - sollentuna - säng
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Ser jättefräscht och fint ut :)
Ja jag lagar inte middag så ofta själv heller :P :) Blir att man gör storkok och då blir det matlådor och lunch får jag oftast på jobbet så då kan man äta matlådorna till middag ;)

Trist att du åkt på lunginflammation. Nu hoppas jag att du får vara frisk ett tag!