150929

Hur länge kan man vara sjuk? Två månader senare och jag mår fortfarande inte bra. Började i augusti med huvudvärk och lite illamående, sen har det fortsatt så (rätt ofta) och nu senaste 3-4 veckorna har jag åkt på förkylning, hosta och sånt kul. Förkylningar är jag van vid, men denna huvudvärk och illamående som aldrig tar slut?! Till och från hela tiden. (är inte gravid, så det behöver ni inte ens nämna). Lämnade iallafall in lite prover på VC imorse och ska tillbaka om två veckor igen. Är sjukskriven för andra gången från jobbet också, för andra gången inom 2-3 veckor. Kul! Imorn drar jag mig mot jobbet, oavsett hur jag mår. Får bara hålla ut helt enkelt och försöka ignorera.
 
Annars då? Inte mycket som händer just nu. Söker lägenheter för fullt men finns inget jag kan få. Har inte hittat på så mycket kul på senaste tiden (sorry alla vänner!) men hoppas jag blir bättre snart så man kan hänga någon annanstans än på jobbet eller hemma. 
 
Vi håller på att renovera badrummen här hemma, det här uppe är i princip klart, bara lite småfix kvar. Och det där nere rev dom ut helt igår, så nu jobbas det för fullt hela dagarna där. 
 
Badrummet uppe nu
 
Badrummet nere nu
 
 
Näe, nu ska jag ta och göra lite chokladmousse. Blev så sugen på det!