151018 - bebismys

Dagen spenderades först med lite shopping med mampap, eller, dom handlade grejer och jag hakade på! Sen släppte jag av dom hemma och åkte iväg till faster Carina där kusin Milla hängde med lilla guddotter Tove! Där bjöds det på fika och massa prat. Och lite bebismys såklart. Finaste lilla Tove! Lyckades även pricka in att gå förbi andra kusinen, Nettan, på vägen dit så hann säga hej där också!
 
Vet inte om lilla Tove minns mig, om hon är allmänt glad att träffa alla människor eller om det var för att jag gav henne en gigantisk nalle direkt när jag kom dit. Men sken upp som en sol gjorde hon iallafall! Lilla sötungen. 
 
 
 
I helgen blir det massa mer kusinträff! Ska först fira Nettan på lördagen, då kommer även Milla. Och sen på söndagen firas Amanda och Oscar. Fullt upp med andra ord! Härligt :)