Lördag 28/2

Verkar som denna blogg får en veckouppdatering numera?! Haha. Men så är det. I måndags var det jobb 7-17.30, tisdag 9-15.30, onsdag 8.30-16 tror jag det var. Torsdag 9-17, fredag 9-16.30. Mycket jobb! Men roligt jobb också! Och i tisdags (om jag minns rätt) så träffade jag Johanna (från USA!) inne i stan över en fika. Så härligt att ses igen och uppdateras lite haha! Tanken var att jag skulle träffat henne ikväll igen men pga. sjuka barn så har även jag blivit lite sjuk... Bra tajming inför resan imorn! Men bara att hålla sig så pigg å kry som det går.
 
Jaa hörni. För imorn, då går flyget mot Dominikanska Republiken! Får se när jag kan uppdatera därifrån.. Verkar vara rätt så dyrt wifi där nere så får se hur ofta vi köper det. Men när vi köper wifi så lovar jag att (försöka) uppdatera bloggen lite också! Hehe.
 
 
bjuder på en bild från San Francisco på mig och Johanna!