Fredag 23/1

Fredag och helg! Alla andra taggar till medans jag börjar få jobbångest, haha. Nej men, börjar jobba igen på måndag på Posten. Där lär jag nog stanna tills jag får jobb på förskola! Så jobbar på hårt med mitt CV nu och samlar in recommendation letters från USA, osv. Måste nog dock ansöka om lärarlegitimation också nu?! Har ju blivit lite ändringar om det där medans jag var i USA...
 
Hur som helst! Idag stod klockan återigen på 8, och jag snoozade återigen till nio nångång innan jag drog mig upp ur sängen. Ner med datorn till köket, en kopp kaffe och mammas hembakta knäckebröd framför ett avsnitt av Vampire Diaries. Sen kom Fia över en sväng för fika och massa prat. Härligt att kunna bjuda hem kompisar sådär igen! Det var ju lite svårare i USA när man bodde i en värdfamilj (även om VF var okej med att jag bjöd över vänner på fika/lunch, osv!). Men, är lite annorlunda i sitt egna hem liksom. Efter några timmars prat om allt och inget så åkte Fia hem igen och jag gjorde mig redo för bio med mampap. Vi åkte till Kista och såg nya Hobbit-filmen! Den var bra :) Men skulle vilja, och behöva, se alla Hobbit, 1, 2, 3 samt Sagan om ringen 1, 2 och 3 i den ordningen så jag minns alla namn, osv. För att se hur allt hänger ihop. Var ju några år sedan man såg Sagan om ringen triologin och var ju ett tag sen man såg de två första Hobbit filmerna så att säga..
 
Anyway. Sen hem igen. Däcka i soffan, kollade lite bilder från USA. Tog oss igenom Maj-Juli nu, så bara Juli-januari kvar dåra haha. Sen mina Thailandbilder och mampaps USAbilder. Är en del bilder att kolla igenom!
 
Nu sitter jag på rummet och ska väl sova så jag orkar upp imorn. Händer massa nya roliga saker imorn också!