Lördag 14/2

Alla hjärtans dag idag! Jag har ju firat nåt så enomt mycket! Haha, eller inte. Nej men min dag har varit toppen! :) Började med att jag och mamma åkte iväg till Stinsen för att handla lite grejer, jag behövde varma, bra skor till förskolan ju. Så köpte det! Och en kalender. Och så lunchade vi, osv. Sen hemåt och snabbt iväg igen för min del. Mötte upp Malin på Söder där vi satte oss på ett fik i fyra(!!) timmar och pratade på. Tiden bara flög iväg! Haha. Hade vi haft mer tid hade vi nog kunnat sitta där i några timmar till. Så härligt att ses igen efter att inte ha setts på typ 14 månader?! Fick en sån himla fin liten alla hjärtans dag present av henne också :) Tack Malin! <3
 
 
 
Sen vid 18-tiden powerwalkade jag till tåget men samma sekunde jag kom ner på perrongen så rullade tåget iväg... Suck. Bara att vänta 15 minuter på nästa tåg. Ända sedan jag kom hem från USA så har jag varit på sekunden till varenda tåg inne i stan?! 
 
Anyway. Hem, däckade i soffan med mina middagsrester och några timmars TV-tittande haha. Har haft en dag sen jag kom hem då jag bara tagit det lugnt, så denna kväll behövdes! Såg Melodifestivalen, ett avsnitt Vampire Diaries, ett avsnitt Pretty Little Liars, två avsnitt The Originals, ett avsnitt Chasing Life... Haha, tror det var allt! Sen kom jag inte i säng förens vid halvtvå nångång....