Last week

Så, senaste veckan har det inte blivit nåt bloggande. Inte hänt så överdrivet mkt!
 
Torsdag 5/2 - jobbade, jobbade.. Tror inte mkt mer än så hände? Kan ha varit denna dag jag var iväg på jobbintervju.
 
Fredag 6/2 - jooobbaddee igen. Tror bara jag var hemma med mampap på kvällen.
 
Lördag 7/2 - leedig äntligen. eller näe nu skoja jag! Jobbade ju 9-1.. haha.. Så inte ledig. Sen hem, duscha, packa ihop grejer, osv. innan jag åkte iväg till Sollentuna C där Fia mötte upp mig. Köpte en grej och åkte sen hem till Fia. Vi gjorde tacopaj och kladdkaka, vi bastade, pratade massor och såg två filmer! :)
 
Söndag 8/2 - vaknade av alarmet vid 9.45, gjorde mig klar och åt frukost och sen körde Fia mig till tågstationen. Åkte därifrån till Nynäshamn med Jennifer för att hälsa på Sofie och lilla Junia! Hon fyllde ju ett år idag :) Och var  första gången jag fick träffa lillan! Hon föddes ju några dagar efter att jag åkte till USA för ett år sen.. Vi åt lunch, fikade, Junia fick sina presenter, och catchade up efter ett år ifrån varann haha.. Sen på em/kvällen var det dags att åka hemåt igen, middag med mampap.
 
Måndag 9/2 - Jobbade, såklart, hela dagen. Hände väl inte mkt mer än så.
 
Tisdag 10/2 - Jobbade 7-13, sen hem och duschade, osv. innan jag åkte iväg till en intervju typ. Sen hem igen, middag med mampap.
 
Onsdag 11/2 - Jobb 8-14. Sen pajjades min mobil. Blev klar på rundan, ringde mamma på vägen tillbaka till kontoret, packade ur bilen och bytte om. Sen hade mitt glas spruckit..... Jag har INTE tappat mobilen eller nånting. Fattar inte varför den pajade eller hur glaset kunde spricka utan att jag tappat den eller nåt?! Kunde inte låsa upp mobilen eller nånting, mitten av skärmen funka inte. Så var bara att åka till Elgiganten och skicka iväg den på service. Förhoppningsvis raderar de inte telefonen utan byter bara glaset på den. Lär kosta mig 1500 kr och är utan mobil i 1-3 veckor. Hoppas bara jag får den innan vi åker till dominikanska... 
 
amanda

Har du ingen reserv?
Ja då kanske du inte fick smset jag skickade idag, att jag bytt passet på söndag ocj jobbar 7-15 såå kan vara med på fikat, dyker dock upp vid 16 :)