Fredag 30/1 och Lördag 31/1

Fredagen spenderades med jobb igen.. En helt vanlig arbetsdag kan man väl säga. Hemma nångång innan halvfem och hoppade direkt in i duschen. Planen var att åka iväg till Orminge och träffa hela gänget igen, men helt ärligt var jag helt slut i både huvud och kropp och orkade ingenting. Jag vet inte, men det tog bara stopp! Spenderade kvällen hemma i soffan i mjukiskläder i princip. 
 
Även lördagen gjorde jag ingenting på i princip. Efter att ha haft så mycket att göra hela tiden, så många tankar som snurrat runt i huvudet, osv. så orkade jag bara inte göra nånting. Först min sista tid i USA, sen en vecka med x antal överraskningar och träffade vänner och släktingar, en helt underbar vecka! Och sen en vecka med jobb, arbetsdagar på 9-12 timmar i princip, en begravning och bara massa grejer. Det behövdes en dag då jag bara var hemma och återhämtade mig. 
 
Nu är det dags att börja ta tag i livet igen! Göra nåt vettigt, hitta ett jobb, osv. Det är slut på allt flumm och bara göra vad jag känner för. Tyvärr. Önskar man kunde göra vad man ville hela livet, men man behöver ju pengar till sånt också? Känner lite för att never grow up. Men har iallafall fått klart mitt CV så nu är det väl dags att börja leta jobb inom förskolevärlden!