Dag 122 - onsdag 4/6

Igår hade jag sovmorgon och började inte jobba förens vid klokan ett, såå skönt! Ställde två alarm på kl 8 men vaknade inte förens vid kl 10... Sovmorgon som sagt, hehe. Hoppade in i duschen, åt frukost, sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, tog det lugnt? Haha. Började jobba iallafall vid ett, hämtade J, åkte hem, hängde lite, sen kom VP hem med F också, då åkte jag, F och J iväg till en park och lekte till kl 5, åkte hem igen, duschade pojkarna, hjälpte till att förbereda middag och åt med VM och pojkarna, VP jobbade. 
 
Sen efter middagen åkte jag iväg och hämtade upp Sofie och vi åkte till Northgate Mall. Gick först in på Victoria's secret, fick med mig två sportbehåar, en träningströja och ett par träningsshorts därifrån, 72 dollar, typ 500 kr hehe. Tror dock shortsen ska tillbaka, så typ 17 dollar mindre lär det bli i slutändan. 
 
Hur som helst! Efter den lilla shoppingen gick vi till bion och såg Blended. Helt sjukt vad den var rolig! Så många roliga scener och vi bara satt och skrattade oss igenom hela filmen, haha. Verkligen värd att se om ni inte sett den än!