Day 25 - thursday

Helloo allihopa :) Idag är en solig dag här i Mill Valley faktiskt! Trodde det skulle regna en vecka i sträck men tydligen inte, happy happy. Nu är klockan kvart över tio på morgonen här. Vaknade vid 6.40, duschade, gjorde mig iordning, gick upp till köket, åt frukost (yogurt med honey och granola), gav Foster frukost (hunden), fixade milk bottles till Graziano och James, fixade lunchlådor, satt vid frukostbordet med barnen en sväng, diskade lite, tömde diskmaskin och fyllde den igen, gav Foster dessert (peanutbutter), torkade barnen efter frukost, körde Finn till preschool, sen åkte jag hem igen. Så ser typ mina morgonrutiner ut varje morgon. Om ni ville veta liksom, hehe.
 
Sen jag kom hem har jag gjort en smoothie med min nya herbalife grej. Läst lite bloggar, rensat mailen, osv. Nu väntar jag på att Rebecca ska plocka upp mig så åker vi till Northgate Mall en sväng. Men no worries mom and dad! Jag ska inte shoppa nåt, möjligtvis äta lunch. Nada mas. Eller joo, köpa mina "låga strumpor", typ som ballerinastrumpor, som finns där. 3 par för typ 4 dollar eller nåt sånt. Har bara 3 par så behöver lite fler hehe. Men annars, ingen shopping!
 
Sen är det jobb igen 2.30-6.30, Gino (värdpappa) sa dock att han inte är hemma ikväll så Shawn kommer behöva hjälp, så ja, lär ju hänga här tills barnen lagt sig dåra! Men inte mig emot, har ändå inga andra planer och är ju van hemifrån att hänga med familjen på kvällarna :)
 
Nu ska jag byta om och förflytta mig till mitt rum. Städerskan har börjat städa här i köket nu så känner mig mest i vägen..hehe. Jobbigt. Hon har precis städat mitt rum och badrum. Attans, nu kan jag ju inte städa de själv. Stackars mig. Hehe. Mamma vet hur mycket jag saknar att städa badrum! ;)