140202 - one day left!

Då var det bara en liten dag kvar tills jag åker till USA! Har verkligen ingen aning om vad jag gett mig in på men min hjärna och min kropp lever iallafall i förnekelse och jag tror inte riktigt jag förstått att jag ska åka iväg imorn. Och vara borta ett helt år. Idag har jag fått frågan "hur känns det?" säkert 10 gånger, och varje gång har jag svarat samma sak. "Jag vet inte, ingenting, kroppen lever i förnekelse, haha!".
 
Det är ungefär 4 månader sedan jag matchade med min värdfamilj, tiden har gått så himla fort! Sitter just och funderar över vilka telefonnummer jag bör ha koll på?! Typ om nåt händer eller så. Minns att jag nånstans läste vilka nummer man bör ha koll på när man åker men det löser sig väl haha. Har iaf numret man ska ringa om nåt med flygen strular, så det är ju bra. Nu är det bara 13 timmar och 24 minuter kvar tills flyget lyfter. Crazy! Ska möta upp två tjejer på Arlanda imorn vid sjutiden så checkar vi in tillsammans :) Nu är det dags att stänga ner datorn och soova. Kanske ska se lite Hawaii Five-0 innan så man blir lite trött bara, haha.
 
Gonatt Sverige! För sista gången i år!
Frida

Stort lycka till imorgon!!! (Idag för dig) Ska bli kul att följa! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Therese