131104 - monday

Måndag! Ny vecka, nya tag! Idag har jag jobbat 6.30-14.15 ungefär, så skönt att sluta innan halvtre! När klockan var 15.10 hade jag redan duschat och var klar här hemma :) Ska jobba tisdag, onsdag och lördag också denna vecka. Utdelning av post tis/ons, och på lördag ska kontoret möbleras om. 
 
Annars idag har jag äntligen gjort klart det mesta inför visumet! Gjorde klart hela onlineansökan, tog foto, la in den i onlineansökan, beställde Personbevis 120 alla relationer, ringde CC och berättade min barcode, osv. Så nu i veckan hoppas jag att pappa och jag kan åka iväg till banken för att betala visumavgiften, skriva ut kvitto på betalningen, skriva ut Proof of funds (kontoutrdag) och fixa fullmakt. Mycket att göra, men allt är bara så kul! Vet ju att allt i slutändan leder till ett år i San Francisco.
 
Har fortfarande inte hört nåt från VM, men skrev till deras nuvarande Au Pair för nån timma sen på facebook, hon har redan svarat :) Hon hade lagt upp bilder på facebook på pojkarna idag, dom är för söta! Hoppas verkligen att det är okej att jag lägger upp bilder på pojkarna här sen, men måste fråga först, får se när jag gör det :) 
CC - USA - ambassad - amerikanska ambassaden - au pair - cultural care - foto - personbevis - san fran - san francisco - sf - visa - visum