Tuff vecka

Heej! Den här veckan har jag inte haft mycket tid över.. Torsdagkväll redan!

I måndags jobbade jag 6.30-20.00. Körde nytt distrikt som jag aldrig kört förut, har inte kammat där heller.. Så jobbade 13,5 timmar och hann inte ens klart. Och så var det helvetesreklam, 500 gram vägde den! Usch.. Gå hem (bussen hade slutat gå..), förbi ICA och handla en fryspizza, en fryslasagne och en annan frysmat (middag, frukost, lunch). Hem, värma pizzan, sova.

I tisdags jobbade jag 6.30-18.00 eller 19.00, minns inte exakt.. Körde 73:an igen, hann klart iallafall! Kom hem lite tidigare än måndagen iallafall. Hann laga mat och packa. Lagade spagetti och falukorv, skulle ha detta till middag i tisdags, frukost & lunch i onsdags och frukost & lunch idag.. Trött på falukorv med spagetti..? Eh, ja.. Hann iallafall packa klart inför midsommarhelgen och så. Sen sova.

Igår jobbade jag 6.30-16.00, fick köra 78:an men hann inte klart. En annan på jobbet körde klart det sista efter att jag åkt iväg. Jag skulle nämligen in till stan och träffa Jennifer! :) Vi åt middag i Kungshallen och såg sedan på bio på Sergel. Det fick bli What to expect. Superbra film och riktigt härligt att träffa en vän mitt i allt jobbande! :) Efter det blev det att åka hem å sova..

Idag har jag jobbat 6.30-16.00. Fick springa till tåget i Häggvik och åkte sedan buss till Danderyd och sen buss till en busstation vars namn jag inte minns. Där fick jag iallafall byta till ytterligare en buss som tog mig hit ut till Bogesund i Vaxholm. Så nu sitter jag här i husvagnen och har det bra! :) Här ute i Vaxholm ska jag spendera min helg! :) Har även tänkt läsa Hungerspelen..

 

Hare gött :)