tankar en lördagskväll.

Hejhej! Lördag idag då, och dagen har varit hellugn! Har inte gjort något speciellt alls. Kollat på tv, sett The Secret Circle, Kate + 8 barn, AFV (Americas funniest home videos), Unga mödrar och annat. Såg på film nu på kvällen med familjen också, Sällskapsresan. Ni vet den då dom firar midsommar ute i skärgården. Var så fint med sommar och sol och alla öar och hav! Längtar till sommaren så sjuuukt mycket!

Till middag idag så blev det indiskt för min del. Mamma tog sushi och pappa hemmagjord hamburgare. Sedan blev det lösgodis på kvällen. Gissa hur min mage är? Om man trycker på den så är den stenhårt och uppsvullen, usch. Har kramp i hela magen. Jag tål inte lösgodis (för mycket färgämnen, konserveringsmedel och sånt skit) men ändå åt jag?! Det är inte ens gott, hade jag tagit en tallrik glass så hade det varit sjuuuukt mycket godare och min mage hade inte mått såhär. Men dum som jag är så gör jag samma misstag igen, som jag gjort tusen gånger tidigare. Chips med dipp och godis är värst. Glass funkar oftast, men ibland pajar magen av det också. Choklad tål jag, men det blir min hy dålig av istället. Så, ja, jag tål väl inget snacks egentligen, haha. Kaffebröd tål jag! Och det är såå mycket godare dessutom! Borde leva på det istället

Jaja, hur som helst, vad har ni haft för er idag då?
Får så lite kommentarer Haha, fast jag är väl inte direkt superbra på att kommentera andras bloggar heller.. Ska vi köra på ett löfte? Vi kommenterar på minst en tredjedel av alla inlägg vi läser varje dag? Haha, då skulle jag kommentera minst 50 stycken.. Men, kanske 5 kommentarer/dag då? Sounds good? Nu räknar jag med massa kommentarer hehe..

Nej hörni, jag har suttit och kollat på massa resor de senaste dagarna. Man kan faktiskt komma undan rätt billigt om man bokar nu! Någon som vill åka med?! (A) Jag vill till en grekisk ö, har fortfarande aldrig varit i Grekland.. :/ Mina föräldrar har pratat resor hela helgen, de kommer nog boka de närmsta dagarna. De har suttit och kollat runt på massa hotell och verkar ha hittat några som de väljer bland. Jag vill också boka nu! Vill komma iväg i sommar, till ett riktigt bra hotell för ett hyfsat bra pris! Någon som vill med? Ingen supa-semester. Utan en lugn semester med sol och bad och någon utflykt. Kanske gå ut och ta någon drink eller så, men ta det lugnt liksom. Efter det senaste året med massa plugg och (för?) mycket jobb så vill jag bara komma iväg och ta det lugnt.

Nej, nu ska jag släcka lampan och sova! Gonatt på er