jobb

Åh, jag fick precis så bra nyheter! Dom hörde av sig från Posten och fråga om jag ville jobba i veckan, självklart liksom! Känns så skönt att veta att jag kommer få en lön i november. Ska jobba tis-fre denna vecka. Jag jobbar ju eftermiddagar/kvällar då. Imorn slutar jag vid tre på SH och börjar jobba direkt efteråt. Så får skynda mig till tåget efter morgondagens seminarium och måste komma ihåg att ta med mig något som jag kan äta på tåget till jobbet. Åker ju hemifrån vid elva och kommer inte hem igen förens vid kl 19 kanske. Eller jag vet faktiskt inte när jag slutar eller nåt, dom har ju slagit ihop Sollentunas tre postkontor till ett. Så vet inte alls hur det ser ut med nya rutiner, personal eller nånting. Får ta med mig frukt och mackor så jag klarar mig helt enkelt!

Så, mitt schema för veckan:

Måndag: Hemma och plugga. Städa badrummen.
Tisdag: Skola 12-15. Jobb 15.30-19
Onsdag: Köpa biljetter till Twiday, woho! Föreläsning 10-13. Jobb 15.30??-19.00? (vet inga exakta tider för jobb ons,tors,fre)
Torsdag: Arbetsmarknadsdag på SH, vet inga tider än. Jobb 15.30-19?
Fredag: Seminarium 10-12. Jobb 15.30-19?
Lördag: Fira kusin Jennifer på dagen. Fira kusin Amanda på kvällen.
Söndag: Plugga! Skriva tenta!!! Tror hemtentan ska in nästa vecka, haha.

Detta betyder att jag kommer få lite lön nästa månad! Haha, passar ju bra med tanke på att jag måste köpa nytt busskort i slutet av november..  Lite surt att lägga lönen på det men då slipper jag ta av studiebidraget iaf