gästbloggerska för två år sedan..

Yoyo! (så sjukt tråkigt att bara skriva Hej, hejsan, hallo, hejhej... hela tiden.. Förslag på nya fraser, tack?!)
Jag kollade tillbaka på en gammal blogg jag har för att hitta lite om min Student, men insåg att jag skrev ju typ inget om studenten på den bloggen.. Jaja.
Jag hittade en annan sak där iallafall! Men första, och enda, gästbloggerska! Haha, det var Thette och hon skrev såhär:

"Hej på er alla som läser detta.
Jag är Thette, den lilla blonda saken(som inte är så liten. men men) som kallas Frugan av Therese.
Vi satt ute på mista i regnet och Tärnan frågade mig: - Vill du gäst blogga? Och jag tänkte ja men varför inte.

Om vi skulle vara ute just nu skulle paraplyet vara onödigt för regnet studsar upp från marken så du skulle bli dyngsur ändå.

Ja jag har ju ingen egen blogg så jag är inte så bra på dethär med att skriva.
2009-06-19 @ 17:39:05"

nea

SV: tack!! visste inte det men bra med någon som har koll :D