111223

Nu har det gått ett tag sedan jag bloggade..Sedan i onsdags så har jag jobbat. Bara jobbat och sovit, typ. Idag körde jag även ut på 78:an, det gick bra men tog tid. Tänkte först att det här skulle bli en superbra jul, men det finns så mycket skit i bakgrunden eller vad man ska säga. När allt verkar bra från utsidan. Men med all denna skit som finns så blir varje dag till en utmaning. Har så mycket tankar som jag vill skriva av mig, men man vet aldrig vem som läser. Och jag vet att flera jag känner kikar in här ibland. Jag vet inte hur länge jag orkar ha det såhär, men önskar bara att dessa två års studier som är kvar går fort. Jag känner mig så låst när jag pluggar, har inga pengar till det jag vill göra och även om jag hade haft pengar så hade det inte löst situationen. Hade ju fortfarande varit låst i två års studier.

Nej, känner att det här inte blir världens gladaste inlägg dagen innan julafton. Kvällen innan julafton. Hoppas bara att jag vaknar upp på rätt sida imorgon. Bortsett från all skit som är just nu så blir det en superhärlig julafton! Vi har hyrt tunan och hela släkten från mammas sida kommer hit och firar, minns knappt sist vi var samlade allihopa från släkten på jul. Så det ska bli superkul! Imorn får man med lite av allt möjligt på en julafton, skönt! Börjar, förhoppningsvis, i lugn och ro här hemma med julklappsöppning och sånt, förberedelser. Sen vid kl 13 så kommer släkten och vi ska äta, se på Kalle Anka, köra julklappsspel och allt sånt. Sedan imorn på kvällen blir det troligen en lugn kväll här hemma när alla åkt hem.

Det var, förresten, så himla skönt att bara köra runt för mig själv och dela ut post idag. Ibland behövs lite egentid och det satt alldeles perfekt just idag att sitta själv i bilen och köra runt med musik på högsta volym och sjunga med.

Nej hörni, nu ska jag nog sova så jag orkar upp imorgon. Klockan står på ringning kl 8.40, för kl 8.45 börjar sista avsnittet av julkalendern, ska se på det! Tänkte bara ligga kvar i sängen och se på det själv, lagom start på dagen!

Gonatt på er! Och God Jul (om jag inte uppdaterar nåt imorn)!