-

Jag är så trött på det här. Allt jag har är plugg plugg och återigen plugg. Jag vill inte ha mer plugg. Jag vill ha jobb. Och pengar. Jag vill kunna göra saker när jag känner för det. Utan att behöva tänka på allt plugg. Utan att behöva tänka att jag inte har råd. Jag är bara så trött på allt! Jag vill ut, göra saker, resa, kunna vara uppe hur sent som helst. Inte tänka hela tiden att det är massa plugg dagen efter.
Om en vecka har jag ett problem ur världen iaf. Inget mer plugg på nästan 3 månader. Det ska bli totalt underbart. Då har vi bara problemet med pengar.. Satt på arbetsförmedlingens hemsida igår i timmar. Att det ska ta sån jävla lång tid att bara söka några få jobb. "Skicka in ett brev med bla bla och bla". Jamen vad kul. Då måste jag först lösa problemet med att pappas dator inte vill kunna öppna mina filer så jag kan skriva ut det! Bara där försvann säkert en timme.. Suck. Kan inte någon bara komma och säga "Men du, jag vet vart dom söker folk, där kan du jobba!". I'll take it..

Nej, nu ska jag plugga. Surprise! Ska bara läsa cirka 15 kapitel idag. Mmm vad härligt.. Jaja, jag ska iallafall läsa det på baksidan i solen. Solen, det enda positiva i min dag. Typ.
- Äta
- Plugga
- Sitta i solen
Solen!
Nej, hejdå.