heej

Hejsan allihopa =)

Den här veckan har vi haft tre prov, och vi har ett till imorgon.. Engelskaprov i måndags, Samhällskunskaps-prov & Engelskaprov igår och Naturkunskap imorgon. Usch! Prov är verkligen inte kul..
Men annars är allt bara bra :)  Allt rullar på i skolan och jag pratar med dom från mista lite då och då.  =)

Imorgon ska bli skön. =)  Jag börjar 10.25, då har jag prov. Sen har jag Svenska, sen lunch och sist Engelska =)  Så jag slutar 14.50 imorgon. Jag tror jag ska till Kista Galleria, med mamma. Jag har hittat en grymt snygg tröja på Gina Tricot som jag vill ha, eller två tröjor. ;)  Men jag hade inte tillräckligt med pengar när jag hittade dom, men imorgon kommer mitt barnbidrag. Så då har jag råd. =)
Och sen är det lov! =D  Det ska bli så himla skönt!!! =D
Under lovet ska jag bland annat plantera om några blommor, städa rummet, gratta mina kusiner, sova hos Nathalie och Thette, och sen ska dom sova hos mig :)  Sen på onsdagen ska jag hem till Anna på Halloween fest :)  Jag har inte träffat dom (som ska komma) på jättelänge! Så det ska bli kul att se dom igen. :)  Sen ska jag sticka på min halsduk som jag har börjat på. Jag hoppas jag hinner bli klar under lovet... Jag tror jag ska börja om och göra den lite smalare, den är lite för bred nu tycker jag.

OooO!! Jag längtar så mycket till lovet! =D  Det ska bli så kul!

Nej, men nu ska jag gå. Ska kolla lite på Playahead och sen ska jag börja om på min stickning och äta fruktsallad & sockerkaka, och kolla lite på TV och bara ta det lugnt. Och plugga lite mer Naturkunskap såklart ;)

Hörs! HejdÅ!
Pussar och Kramar
~terese