150507

År och dagar sedan jag senast skrev här ju! Nästan.. Lite mer än en månad sedan rättare sagt.. Mina vardagar ser mest likadana ut. Dvs. jobb, hem, middag, dator/tv och så sova. Mycket mer än så händer inte i veckorna! Om helgerna händer det dock lite kul grejer! Firat Valborg i Nacka, träffat vänner på middag, jag har varit i Linköping, osv.. Och mycket mer spännande händer nu de kommande två veckorna! Jag ska ut på middag, träffa kusin och lillbebis, Postmiddag, ska ju gå brudtärna på Malins bröllop i juni, jag ska fira midsommar, åka ner till Göteborg för konsert och Liseberg, jag ska åka till USA.
 
Ja, ni läste rätt! Den 26 juni åker jag och Jennifer till USA i cirka tre veckor. Vi börjar med en dag i Atlanta, sen några dagar i Savannah där hennes gamla värdfamilj bor. Därefter bilar vi vidare ner mot Orlando, Tampa/Clearwater och Miami. Sen tar vi flyget till New Orleans och hänger där i några dagar innan vi flyger hemåt igen den 15 juli. 
 
USA kommer bli min och Jennifers sjunde resa tillsammans tror jag om jag räknat rätt.. Mallorca, Kos, London, Dublin, Thailand, USA/LA/Mexico (när hon hälsade på min när jag var Au Pair i USA) och nu USA igen.
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Tänkte precis "vadå varit i Linköping? Utan att säga till mig?" Sen kom jag på att det var mig du hälsat på ;)