150820

Ska man börja skriva här igen nu kanske? Vi får se! Mycket har hänt sedan sist iallafall! Senast var ju.. i början av maj! Tre månader senare är jag tillbaka igen.
 
Juni.. I början av juni sprang (=gick) jag, Malin och Fia Color me rad! Riktigt kul faktiskt! :) Var måttligt dränkt i färg efteråt kan jag lova! Sen helgen efter det bar det av till Norrtälje, eller snarare Vätö. Dags för Malins bröllop! Sånt himla fint bröllop och jag är så glad att jag fick vara en av brudtärnorna. Helgen efter det var det Midsommar och den spenderades ute i Vaxholm på landet, dock med en massa regn. Vi hade konstant regn från morgon till kväll på Midsommarafton.. Kul! Sen på söndagen åkte jag och Jennifer ner till Göteborg i några dagar, det blev Liseberg, lite shopping, sightseeing och One Direction konsert! Sen hem igen på onsdagen och iväg till USA på torsdagen!
 
USA var himla härligt och varmt! Vi hann se en hel del där och det var skönt att få en liten USA-dos igen hehe. Tre veckor spenderade vi där! Men mer om det i ett annat inlägg..
 
Vi kom hem igen från USA den 16 tror jag det var, då åkte jag raka vägen ut till Vaxholm igen och spenderade torsdag-söndag där. Skönt att bara slappna av och göra absolut ingenting i några dagar.
Sen den 20 var det dags för jobb igen.. Det blev 3 veckors jobb på sommarförskolan innan den vanliga verksamheten satte igång igen förra veckan. Nu har jag alltså redan jobbat 5 veckor! Tiden går fort..
 
Men bara för att hösten är på ingående så betyder inte det att allt bli mörkt och dystert, haha. Nästa helg är det dags för dop. För mitt lilla gudbarn. Blev så himla glad när min kusin ringde mig och frågade om jag ville bli gudmor! Längtar massor! Hon är så go lilla Tove :)
 
Det var min sommar lite kort det!