Day 56 - sunday 30/3

Så var jag äntligen framme på dagens datum dåra! Så går det när man inte bloggar på hela helgen utan bara är upptagen, då får det bli massa inlägg på söndagskvällen istället hehe.
 
Anyway. Imorse sov jag ut och vaknade inte förens vid 10 då alarmet ringde, låg dock kvar i sängen till typ 10.20, så fick stressa lite sen hehe. Gjorde mig iallafall snabbt iordning, åkte iväg via Starbucks för att köpa frukost och sen till Larkspur Ferry Terminal. Tog 11.40 färjan in till SF med Anna. Vi började med att gå via Market Street upp till Westfield Mall där A skulle fixa en sak i en butik, sen gick vi till Union Square och satte oss och bara hängde ett bra tag. Var så himla skönt att bara göra ingenting! Vi hade absolut inga som helst planer för dagen och den blev riktigt bra. Efter att ha hängt på Union Square ett tag gick vi upp till China Town och kollade lägen, sen ner till Transamerica Pyramid och fotade lite, tog på byggnaden, osv. haha. Så nu kan den checkas av på min bucket list, och China Town! Sen gick vi via China Town och Bush Street upp till hotellet där mina föräldrar ska bo när dom kommer hit innan vi gick ner till Union Square igen och satte oss högst upp på Cheesecake Factory utomhus för att äta lunch/middag. Åt ju bara en frukost på färjan, sen en brownie på Union Square och sen lunch/middag vid femtiden på CF. Tog en Spicy Chicken Chipotle, den var mycket starkare denna gång än förra gången jag åt den, men fortfarande god! Hängde där uppe i solen ett tag innan vi gick ner igen och kollade in Nikebutiken, Disneybutiken och mötte upp Linnea. Gick sen ner till hamen och tog färjan tillbaka till Larkspur. Åkte direkt hem, duschade, pratade lite kort med mamma och pappa som båda var påväg till jobbet och nu ska jag släcka lampan och sova!
 
Blir fortfarande inga bilder med tanke på att jag inte vet hur jag ska föra över dom till datorn.. Jävla iphone apple sak. Saknar min gamla Samsung som iallafall fungerade även om den är väldigt seg och hänger sig hela tiden. Så, bilder får vänta! Kan ju iof slänga in en som jag har lagt upp på Instagram..