130731 - wednesday

Hej igen, en vecka sedan sist då ;)
 
Jag har jobbat på, som vanligt. Jobb mån-fre förra veckan och samma denna vecka! I torsdags efter jobbet och middagen tog jag bilen bort till Fia i Edsviken och så tog vi en promenad längs sjön bort till Edsberg slott och badberget. Satte oss och pratade där en stund innan vi gick tillbaka och jag åkte hem igen :)
 
I fredags efter jobbet drog jag hem till Malin och såg film och käkade glass :) Vi cyklade först till Coop i Rotebro och köpte varsin Ben n Jerry för 25 kr/styck ;) Såg filmen Playing For Keeps, bra faktiskt! Rolig, och pinsam, haha.
 
I lördags kopierade jag lite kurslitteratur och drog sedan på Gyllene Tider i stan med Thette, våra föräldrar och några andra föräldrar. Jag och Thette hade dock ståplats på parkett medans de vuxna satt på läktaren ;) Men Gyllene Tider var såå bra. Bara hoppa och dansa massor och sjunga med i alla låtar. Grymt bra!
 
I söndags var jag trött, riktigt trött. Hade lite huvudvärk också. Men blev väckt strax innan kl 9 nångång och gick långpromenad via Bögs gård med föräldrarna. Tror det blev runt en mil eller så! Sen solade jag på baksidan och städade sedan rummet ordentligt på em/kvällen.
 
I måndags var det lugnt, tror jag.. Minns inte vad jag gjorde efter jobbet! Men igår efter jobbet åkte jag, Malin och Harriet in till stan för att gå på en förhandsvisning av filmen The Heat. Så himla bra! Haha, roligaste på länge faktiskt! Se den när den kommer ut! :) Bästa kommentaren (vi jobbar ju på Posten och när vi satt där och såg filmen var det så klockrent) "I'm also a federal agent, I work at the postoffice!". Haha. 
 
Anyway, idag var en vanlig jobbdag. Lite mycket negativitet runtomkring från flera håll bara! Lite irriterande när jag själv egentligen var på sjukt bra humör och satt och dansade och sjöng med till musiken i elbilen när jag körde ut posten. Men men! Bjöd på Frödinge's kladdkaka med glass och riven choklad på till eftermiddagsfikat iaf. 
 
Nu är det iaf onsdagskväll och bara två jobbdagar kvar denna vecka! Imorn ska vi ha Postenmiddag hos Anna och i helgen får jag se vad jag hittar på. Kryssningen som jag sett fram emot så mycket blir inte av nu..segt. Men men!
 
Hare gött! :)