sleep.

Gokväll från moi! Tror ni att jag fick något plugg gjort idag eller? Naej.. Men imorn så! Haha (jo tjena). Suger lite att vi har grupparbete och en delexamination och böcker som ska läsas. Allt detta samtidigt.Stressigt? Jo tack! Men vad gör jag när det blir för mycket? Jo jag vet inte vart jag ska börja vilket leder till att jag inte kommer igång alls..

Hur som helst, nu tänkte jag sova. Om jag somnar inom 10 minuter så får jag sova 8 timmar inatt, mer än igårnatt alltså! Gillar inte att behöva gå upp kvart i sex varje morgon?! På onsdag också. Men på torsdag så är det ganska mycket sovmorgon. Lär dock inte hinna jobba denna vecka med tanke på plugget. Woho. (=det suger). Men nästa vecka så är det praktik och förhoppningsvis kan jag jobba någon dag efter praktiken om jag slutar innan halvfyra? Hade dock tänkt springa förbi förskolan (där jag praktiserade förut) någon dag då jag slutar tidigt och hälsa på. Vi får se hur det blir. Ska försöka satsa på att jobba åtminstone en morgon eller eftermiddag/vecka. Det är tufft med ny termin och allt. Det märks att det blir svårare och mer plugg ju längre i utbildningen man går!

Nej hörni, nu ska jag sova. Gonatt på er!