111124

Hejhej! Äntligen heeelg! Ja, för mig är det ju helg ända till tisdag klockan 13 ;) Ska bli så skönt med långhelg! Men, jag är ju inte ledig bara för att det är helg. I helgen ska jag satsa på omtentan.. :(

Idag har varit en bra dag, trots att vi gick 9-15. Lång dag. Började med 3 timmars bild, vi skapade ett huvud till en docka som vi ska göra klart under de två kommande bildlektionerna. Kan ta en bild nästa gång om jag kommer ihåg, haha! Efter bilden hade vi 2,5 timmars lunch. Köpte lite lasagne med sallad, gottis :) Sedan fixade vi även klart det sista inför dagens seminarium, läste igenom det vi skulle säga och så. Seminariet skulle varit två timmar långt, men vi var klara efter en timme, riktigt skönt ;) Så hann med 15.15 tåget, och tur var väl det eftersom man fick se nåt fint! Haha…

Ikväll ska jag städa rummet (åh, blir tvingad..), så tråkigt!
Snart dax för middag..