30/9

Godmorgon godmorgon på er! Imorse blev jag väckt vid nio av att mamma ringde hem och sa att hunden ska ut vid nio.. Så det blev bara att flyga upp ur sängen, ta en dusch och gå ut med henne då! Och jag är så trött på alla dessa byggarbetare/flyttfolk som jämt hälsar på en och säger godmorgon och så. Visst, det är väl trevligt med lite glatt folk. Men när de börjar vissla och hålla på så önskar man inget mer än att de ska bli klara i vårat område och försvinna härifrån..

Till något positivare nu då! Haha, vi har ingen frukost hemma (bröd, yogurt) så det får bli pasta med köttfärssås nu till frukost, jag typ dör av hunger! Seen så måste jag plugga, måste läsa kapitel 1, 11 och 2.. Yeey. Börjar 15 idag och slutar 17, så ska nog klara det, hoppas jag..

Men för att hinna så måste jag logga nu! Hare gött, skriver mer sen. 
xoxo