tar all tid..

Jag känner mig jätteelak på sista tiden. Eller vad man ska säga. Sen jag började på universitetet känns det som att jag inte har tid för någonting. Det känns som att jag jämt har massa plugg att göra och aldrig hinner träffa vännerna i veckorna. De underbara människor jag lärde känna på Rudbeck träffar jag inte alls ofta numera. Och det suger! Jag saknar det verkligen så sjukt mycket att träffa varandra i skolan varje dag. Och saknar att ha tid att träffa folk och göra annat än att plugga jämt..
Förlåt, för att jag är så enormt osocial och aldrig har tid med något. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra för att hinna mer saker, utan att studierna drabbas.. :/

Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med det här. Men det är verkligen så jag känner. Som att jag tappar kontakten mer och mer och aldrig har tid med något. Jag vill verkligen inte att det ska vara så! Vill inte, vill inte, vill inte! Jag ska försöka, att när det väl finns tid, ta mig tiden att träffa lite folk.