hejsan

Hejsan!!

 Idag hade jag spanskaprov. Jag tror det gick bra. Det kändes så. Spanskaprovet vi hade förra tisdagen var mycket lättare, men det var bara gör G och VG. Provet vi hade idag var även för MVG.

Och så lite "Pudelnyheter"!
Första veckan i maj släpps The Poodles första album!! *Längtar!!* På deras hemsida kan man lyssna på tre små klipp från tre av låtarna som kommer att vara med på albumet. Min favorit är Metal Will Stand Tall!!! Den verkar grymt bra!!
I mitten av maj börjar deras sommarturné!! Då borde ju datumen dyka upp på deras hemsida snart.
Jag lovar att dom kommer att uppträda i Stockholm mellan den 14 juni-4 juli. Någon gång därimellan kommer dom hit. Allt för att jag ska missa det. Bara för att jag ska till England på språkresa då. Men jag ger inte upp hoppet. Jag får hålla tummarna på det bästa och vänta. Usch, jag tycker inte om att vänta. Men, men. Vad kan man göra åt det??

Nu måste jag nog gå och städa mitt rum. Annars får jag väll en arg mamma efter mig.

HejdÅ!
~terese