30 weeks left!

Okej hörni, nu är det alltså ”bara” 30 veckor kvar till Afrika. Jag längtar såklart riktigt mycket till både Montenegro (om mindre än 3 veckor), Kreta (om 33 dagar) och till Teneriffa (188 dagar kvar), men Afrika känns ju lite som pricken över i:et. Grädden på moset. Ni vet vad jag menar. Ungefär kring min födelsedag, där i början/mitten av november, så kommer vi få all info kring resan. Har såklart en egen liten räkna ner kalender till min födelsedag också. Inte för att jag ser så värst mycket fram emot att fylla 27. Utan för att då kommer allt inför Afrika.

30 veckor kvar.

Om 3 dagar är det Midsommar i Skåne. 2 veckor efter det är det Montenegro. 1 vecka efter att jag kommit hem är det dags för Kreta. Efter Kreta har jag ytterligare 1 vecka semester. Sen är det väl sisådär 1-2 månader av inskolningar på jobbet och inte mycket annat kul som händer. Då är vi inne i oktober. Då är det bara 1 månad kvar till allt inför Afrika. Efter min födelsedag, då är det bara 3 veckor kvar till december (vilket betyder julpynt, mys, bak, och annat kul). På julafton flyger jag till Teneriffa. Sen är det bara 10 dagar hemma innan jag åker iväg igen. Till Afrika.

Ja ni hör ju själva… Jag har stenkoll på veckorna! Men försöker såklart också leva i nuet. Uppskatta det som händer idag. Nu närmast är det Midsommarfirande i Skåne.