160116

Gott nytt år hörni! Inte ofta jag skriver här längre, minns knappt när eller vad jag skrev senast.. Har ju iallafall fått lägenhet i Sollentuna och inflytt är om 2,5 veckor! Har hittills packat 7 flyttkartonger och en stor ikea kasse med sängkläder, handdukar och sånt. Har köksbord med fyra stolar, tar med mig sängen jag redan har (ska bygga en ställning med lådor under så jag får mer förvaring) . Och idag var jag iväg och köpte en nespresso maskin! Har även fått i julklapp saker som vattenkokare, stavmixer, skålar och sånt. Och har varit på Ikea å köpt grejer till köket som skalare, stekspadar, å sånt. 
 
Finns ju såklart en hel del kvar att köpa men som jag väntar med att köpa tills jag fått lägenheten. Typ tvättmaskin, micro, soffa, byrå och sånt. Men inte långt kvar nu som sagt! 
 
En jobbvecka nu, sen åker mampap till Kuba och helgen efter ska lilla Tove firas, sen är det typ dags för flytt! 19 dagar kvar!
 
Annars händer inte mycket speciellt, jobbet går bra, är som vanligt lite småkrasslig och trött för jämnan, får se om lite nyinköpta vitaminer kan hjälpa nåt! 
flytta