151024

Nu så då, lördagskväll igen och dagen blev tyvärr inte riktigt som planerad.. Den blev absolut inte dålig dock! Planen var att åka och handla med mamma imorse och sen åka iväg till kusin Nettan för lite tjejkväll och fira att hon snart fyller år. Men tyvärr blev det inställt. Får ses snart nån dag sen ändå tycker jag! :) Istället hängde jag och mamma kvar då lite längre i Stinsen och handlade saker hit hem, sen provlagade vi en gluten- och laktosfri broccoli/skinkpaj som blev riktigt bra! Så den ska vi baka till när jag fyller år :) Middag blev då såklart pajen som vi lagade. Gott! 
 
Har också varit iväg och beställt köksbord + stolar till min lägenhet. Första köpet till lägenheten! Får ett sms när de kommer in till butiken i veckan, så får jag hämta ut det då. Börjar längta tills jag får springa runt överallt i butiker och inreda min lilla lägenhet. 
 
shopping och lunch med mamma i Stinsen
 
Go'middag!