Torsdag 22/1

Torsdag och mitten av veckan! Tiden bara flyger iväg här hemma också! Idag hade jag klockan på alarm vid 8, men snoozade nån timme eller lite till. Kollade mobilen, osv. innan jag gick upp och gjorde mig iordning. Åt frukost/lunch, osv. innan jag gick ner till tåget och åkte in mot stan. Var nämligen dags att överraska kusin Nettan och hennes lilla dotter Nova.
 
Mampap hade ringt henne tidigare i veckan och sagt att de skulle in till stan och shoppa lite och frågade om de kunde komma upp och hälsa på lite kort. Men istället var det jag som dök upp där utanför dörren! Sååå kul att träffa henne igen! Och att äntligen få träffa lilla Nova som var sötare än på bilderna, om nu det är möjligt.. Spenderade ungefär fyra timmar där, bara pratade om allt och inget, gosade med lillan, osv. Hon var iallafall glad och skrattade lite när jag höll henne, haha, så det var ju ett bra tecken! Så hon inte grät liksom haha. Hon var så liten jämfört med min lilla bebis på andra sidan jorden, Graziano. Graz är ju snart 3(?!?!) år gammal och var lite större och vägde lite mer så att säga..
 
Men åh så kul det är att få träffa alla här hemma igen efter ett helt år på andra sidan jorden i princip. När klockan var över fyra så var det dags för mig att åka hemåt och äta middag, osv. Hann hälsa på Joel, Nettans kille/novas pappa, också innan jag åkte hemåt. 
 
Väl hemma var det middagsdags, spagetti med köttfärssås, såå gott! Sen blev det lite TV med mampap i vardagsrummet innan det var sovdags.