Tisdag 20/1

Tisdag idag och dags för min första överraskning! Haha. Men först... vaknade vid 10 av att pappa väckte mig... Gjorde mig klar, byggde lite på mampap's nya nattduksbord, osv. innan vi promenerade upp till mammas jobb för att hämta bilen, och mamma som slutade då. Vi åkte till Apoteket, Ö&B, Elgiganten.. tror det var allt. Jag köpte mig en ny mobil! En Sony Xperia Z3 Compact. Helnöjd med den än så länge!
 
Sen hem igen, byggde vidare på mampaps nattduksbord, startade igång nya mobilen, tömde gamla mobilen, osv. Sen vid halvfemtiden så åkte vi mot Nacka för att fika hos kusin Amanda och överraska henne. Hennes mamma och min morbror visste om allt, men inte Amanda. Haha. Så knackade på och Amanda öppnade. Hon hade dock redan misstänkt att det kanske var jag som skulle komma förbi på fika med mampap haha. Men så härligt att få träffa henne och lite släktingar!! :) Första personerna jag träffar förutom mampap sedan jag kom hem!! Fikade där, pratade, osv. innan vi var tvungna att springa till bilen och åka hem strax innan klockan nio på kvällen, parkeringshuset stängde vid nio så behövde få ut bilen haha.. Hem sen och fixa mer med mobilen innan jag somnade alldeles för sent som vanligt!