Söndag 25/1

Söndag och veckans sista dag. Exakt en vecka sedan jag landade i Sverige! (det här inlägget publiceras ju typ en vecka försent, så när det publiceras är det ju typ 2 veckor sen jag kom hem till Sverige, men ni får tänka på vilket datum som står i rubriken!)
 
Vaknade lite senare än vettigt och gjorde mig klar innan vi åkte iväg mot Vaxholm och Djurö. I Vaxholm åkte vi till Mista, campingen, och skottade bort snö från taket på förtältet utanför husvagnen. Sen åkte vi vidare mot Djurö och mormor å morfar samt morbror och Lollo. Lollo fyllde år två veckor tidigare så blev födelsedagsfika. Och vilket fika hon hade dukat upp! Man gick mätt därifrån kan jag lova! Haha, men gott var det. 
 
Anyway, överraskade mormor och morfar, de visste inte om att jag redan var hemma. De var även de sista jag överraskade under min lilla överraskningsturné. Sen gick jag ut på facebook med att jag kommit hem och nu kommer ju alla inlägg på bloggen upp. 
 
Efter födelsedagsfikat åkte vi hemåt, åt lite tacos till middag och däckade i soffan. Fick även börja prova ut postiskläder med tanke på att dagen efter var det dags att börja jobba igen på Posten.