Dag 348 - fredag 16/1

Fredag och snart heeelg! Woop woop. Dagen började med jobb 7.30-9. Sen hem och så kom Emma och Thea över på fika, hade kladdkaksrester och chokladbollsrester haha. Gottis! Sen när de åkt iväg hängde jag lite på rummet innan jag började jobba igen vid 12.30. Hämtade G, åkte hem för lunch för min del och snacks för G. Sen iväg igen och hämtade J innan vi åkte hem igen. Minns inte riktigt vad vi gjorde... la G för nap iallafall... Juste! Haha G och J somnade båda två i bilen så satt först i bilen en sväng och gjorde ingenting. Men sen så smsade VM och bad mig hämta F också, så fick köra ner med G och J och hämta F. Hem sen igen. Försökte lägga G för nap, men han ville ju såklart inte sova nåt mer. Hängde hemma lite med alla pojkarna, åkte en sväng till skateparken och sen hem igen. Duscha pojkarna, fixade middag och åt. VM och VP var ute på nån konsert under kvällen så jobbade. La pojkarna vid åttatiden, snuggle (dvs. typ ligga kvar i sängen med dom i några minuter så de får sällskap haha) och sen upp på rummet igen! Försökte hålla mig vaken tills VM och VP kom hem men orkade inte tillslut så somnade.