Dag 347 - torsdag 15/1

Torsdag idag och jag har jobbat! Såklaart. Haha. Jobb 7.30-9, sen rast, hängde hemma tror jag och fixade, osv. Sen jobb igen 12.30-6.30. Hämtade G, åkte till banken och fixade lite grejer, till en park, hämtade J, hem och lägga G för nap. VM hämtade upp J och åkte iväg till SF för simning, plockade upp F på vägen in. Så jag hängde hemma, diskade lite, fixade, plockade med rena kläder till pojkarna, osv. Tog upp G vid 5-tiden och hängde lite med han i soffan :) Sen vid 5.30 kom VM hem med pojkarna, hjälpte dom att få middagen startad och sen när jag var off vid 6.30 så åkte jag iväg till Cheesecake Factory för middag med några vänner, gottis! Provade deras Shepherd's pie som jag varit sugen på hela året, den var helt okej! Men inget "wow!". Till efterrätt fick det bli en Lemon Meringue Cheesecake haha. Sen hem, gjorde mig klar och soov.