Dag 340 - torsdag 8/1

Tooorsdag och snart helg dåra! Dagen spenderades av jobb och chil hemma. Jobbade först 7.30-9, sen hem, kolla TV, duscha, lunch, osv. Sen jobb igen 12.30-6.30. Hämtade G, hämtade J, hem, la G för nap, tog med mig J och hämtade F och åkte till deras simning. Efter simningen hängde vi på House of air, mindre bra lyssnande pojkar hade jag där.. Men så är det ibland! Hem i tårar haha. Tårar för pojkarnas del alltså hehe. Jag satt mest och muttra för mig själv. Hur som helst! Hem, hjälpte till inför middagen, åt middag snabbt..
 
Efter middagen åkte jag iväg till Starbucks i Strawberry för en kvällsfika med Emma. Som jag kommer sakna henne och alla mina fina vänner jag mött här! De flesta har ju redan lämnat mig..men vi ses snart igen! :( :) Prat om allt och inget på Starbucks iallafall, sen hem igen efter kl 9, gjorde mig klar och soov.