Dag 232 - måndag 22/9

Ny vecka, äntligen! Ingen skola idag inte.. Upp, gjorde oss klara och åkte sen iväg mot Hollywoodskylten. Där tog vi några bilder innan vi åkte ner igen mot Hollywood Blvd, dvs. Walk of fame. Kollade in stjärnorna, gick in på Madame Tussaud's, åt lunch på Subway, kolla lite mer, innan vi åkte iväg mot Citadel Outlet. Där kollade vi runt i massa butiker, jag sparade mig tills vi kom till Papaya. Mina absoluta favoritbutik här borta. Så mycket fint! Där köpte jag två klänningar, en kofta och 3 baslinnen. Hade dock kunnat handla mkt mer, haha. Men får bli på outleten i Gilroy sen istället nästa vecka hehe. 
 
Anyway, vi tog en liten fika (jag åt helt ok frozen yogurt) och åkte hemåt, men stannade till på Whole Foods på vägen för att köpa lite middag. Köpte två pizzaslice's till mig, lite chips och sen en coca cola på hotellet också, haha. Nyttigt. Men så får det bli ibland. 
 
Juste, får ju inte glömma! James fyllde 4 år idag också. Happy birthday little J! Hope your birthday was awesome! Gjorde en liten video till han framför Hollywoodskylten som tydligen blev en höjdare hos barnen haha.