Dag 116 - torsdag 29/5

Idag fick jag lite ledigt på morgonen, så skönt! Haha. VM sms'ade igårkväll när jag lagt mig och sa att jag kunde vara ledig på morgonen och börja vid 1 istället, så vi var kvitt för att jag jobbade över 1,5 timme igårkväll. Najsigt! Så sov till 8-9 nångång, sen ringde pappa på skype. Fick se mitt rum där hemma :) Föräldrarna har ju bytt rum med mig nu och gjort om där hemma.. Hade fått nymålade väggar också :) Fast det misstänkte jag redan hehe. Hur som helst, pratade med dom fram till typ klockan 11, haha. La in och fixade med alla bilder från LA och Mexico medans jag pratade med dom. 
 
Sen körde jag dagens 30 day beach workout challenge eller nåt sånt. Blir jobbigare och jobbigare för varje dag. Idag var första dagen så var 50 crunches och 120 sekunders planka. Sen dusch, lunch och såg klart de sista minutrarna på säsongsavslutningen av The Blacklist. Så spännande! :)
 
Jobb sen 1-sent typ. Egentligen bara 1-6.30, men VP jobbade kväll och VM's kompis från New Orleans landade med flyget vid sjutiden eller nåt sånt. Så direkt efter middagen åkte VM och hämtade kompisen och hennes två små döttrar. De ska bo här i några dagar nu. Så 5 barn i huset, spännande! F och J lekte ute med grannen ett tag, jag la G, och lät F och J kolla på Power Rangers sen. Sen kom VM med gästerna hem, hängde uppe litegrann, sen ner och la mig. Har fixat med lite inlägg från LA och Mexico nu under kvällen, men måste sova nu. Jobb 8.30-6.30 imorn och sen Au Pair/Studentmiddag hos Svenska Kyrkan. Så full rulle hela dagen alltså! 
 
Vad jag gjorde efter middagen..