Dag 111 - lördag 24/5

På lördagen vaknade vi vid 9, packade snabbt ihop och checkade ut. Hotellet vi sov på, Aida Plaza, det var ju väldigt billigt och centralt, men gammalt. Haha. Letar ni efter ett nytt och fint hotell så är detta inte hotellet för er... Men som sagt, vi behövde bara en plats att sova på! Efter att vi checkat ut åt vi frukost på Starbucks, sen in på Target, Old Navy, Converse, Ross, Victoria's Secret, Westfield gallerian, osv. Lunch blev för min del en burrito från Chipotle som vi åt vid food courten vid Yerba Buena parken. Sen var det dags att lämna av Jennifer vid barten så hon kunde börja sin resa hemåt igen vid 4.30. Lite sorligt måste jag säga, först och främst för att vi nu inte kommer ses på cirka 9 månader, sen för att hon fick åka hem till hem hemma och jag stannade här. Första resan jag gjorde här borta och visst var det skönt att komma hem hit, men hade gett mycket för att få följa med henne den dagen. 
 
Hur som helst, efter att jag lämnat av henne så mötte jag upp Sofie och Katka, tog en glass på Ben och Jerry's vid Union Square, sen försökte vi komma på en spårvagn till fishermans wharf för att ta färjan till Tiburon, men spårvagnen var så seg så vi fick hoppa av vid Ferry building istället och ta färjan till Larkspur, där hämtade Rebecca upp oss och körde hem oss till Sofie. Sen körde Sofie hem mig. Finfina vänner man har här! Vad skulle jag göra utan er? När jag väl var hemma började jag iallafall packa upp och sen soova.