Day 55 - saturday 29/3

Lördag.. Igår regnade det som bara den! Iallafall på morgonen, herregud vad mycket regn! Åkte iallafall iväg till Toast, en restaurang/fik/cafe/typ i Mill Valley, med Jana. Åt en Strawberry Crepes. Trodde man skulle få mycket mer mat så var fortfarande hungrig när jag kom hem, fett fail för 8 dollar.. Anyway. Hem sen iallafall, äta lite matrester, hängde hemma en sväng tills jag började jobba vid 2.30. Tog då med mig de två äldsta pojkarna till Northgate Mall. De fick 10 dollar var att åka såna där smågrejer för. Ni vet såna där typ bilar/flygplan/helikopter/osv. som man lägger i mynt i och så åker den upp och ner eller nåt sånt. De åkte iallafall massor, lekte lite i lekområdena som finns, vi köpte en swimsuit till J, tog en te/varm choklad på Peets, och åkte sen hem lagom till middagen. Hade sagt till VM på morgonen att jag inte skulle äta med dom, men hon hade inte fattat det, men ingen skada skedd. Ungarna älskade maten så allt tog slut ändå. Sen vid sju när jag slutade, eller diskade och grejer efter dom ätit till typ halvåtta (fast jag slutade 7..) så kom inte hemifrån förens efter halvåtta.
 
Då hämtade iallafall Anna upp mig och så åkte vi till Safeway för att köpa lite mat och åka hem till Rebecca för att se på film. Vi gjorde först svensk tacos, såå himla gott! Tog tre tacos och magen blev proppmätt. Sen klämde jag i mig en Hägendaz (nej jag orkar inte slå upp stavningen) glass framför filmen Wolf of Wallstreet. Mätt efter det kan jag lova! Somnade inte förens efter ett nångång här hemma sen.