Dag 147 - söndag 29/6

Söndag = priiiiide! Så himla kul, men först jobbade jag.. Började jobba 6.30 nånting imorse, duschade och gjorde mig klar lite snabbt, sen gick jag upp och då var Finn redan uppe.. Hur som helst! Åt frukost tsm med F och sen vaknade även G. Hängde hemma, G fick frukost, duschade F och G, de spelade iPad, F gjorde lite arts, såpbubblor å sånt. Sen vid tiotiden vaknade även James, gav han lite frukost, klädde han, osv. Hängde hemma lite mer. Sen vid 12.30 kom VP hem och tog över. Jag gjorde lite äppelmos, hjälpte till med det sista innan jag tog bilen till Marin City där jag tänkt ta bussen in till SF. Men chauffören sa att han skulle ta värsta omvägarna osv. på grund av pride så vågade inte chansa på att jag skulle hitta bussen hem sen. Så åkte till Larkspur och tog färjan istället. 

Väl inne gick jag längs Market Street upp mot City Hall/Civic Center, gick längs med paraden som var på Market Street. Kan ju lugnt säga att man såg alla typer av människor! Spännande minst sagt.. Mötte iallafall upp Anna sen lite längre upp på gatan, vi ställde oss å kollade på slutet av paraden. Den började vid 10.30 och slutade vid 3 nångång. Så lång var den! 

Sen gick vi vidare upp till City Hall och kollade in alla människor, matstånd, cheerleaders, stora scenen, osv. Sen gick vi till Westfield Mall där jag köpte en sportbh och linne från Victoria's secret och en klänning och ett träningslinne från Cotton on. Lite frozen yogurt också, såklart! Därefter var det dags att gå mot färjan som gick 7.25. Sa hejdå till Anna (som tog bussen hem, hon bor ju i city numera!).  Fick visa min väska och shoppingpåse för att kliva på färjan och hälla ut mitt vatten :( Var ju en del som druckit lite å så! Så var även vakter på färjan och när jag klev av i Larkspur. Sen hem, prata lite med värdföräldrarna, organiserade garderoben å lådorna med alla kläder. Är ju en del kläder nu så att säga! Nu ska jag soova. Imorn är det jobb 8.30-6.30!