Dag 171 - onsdag 23/7

Vaknade när G gick upp vid 8.20. Antar att Emilia (pojkarnas kusin) släppte ut honom hehe. Jag gjorde mig och G klar och sen åt vi frukost ute på altanen i solen. Sen kom även F och J upp! Först blev det lite iPadspelande innan vi alla drog oss ner mot stranden. Läste lite, solade, hängde med pojkarna, osv. Lunch blev biff med lite bröd typ, haha. Sen tog jag med F och J ner till stranden igen. Solade vidare, läste vidare... Upp till huset sen igen, lite iPadspelande innan jag duschade pojkarna och tog en supersnabb minutslång dusch jag själv innan middagen. Blev hamburgare till middag! Sen glass till efterrätt. De som ägde hela tomten vi bodde på kom förbi en sväng sen också. Efter middagen och allt gick vi in, spelade lite iPad, såg på So you think you can dance och sen läggdags för pojkarna! Då gick även jag och la mig.