Dag 208 - fredag 29/8

Nu så är jag på dagens datum! Idag har jag jobbat hela dagen lång. 7.30-6.30. Skulle egentligen haft rast 3-4.30 men VM glömde bort det hehe så får väl 20 dollar extra eller nåt sånt sen på lönechecken :) Hur som helst, gick upp, gjorde mig klar och fixade sen frukost/lunch och sånt till pojkarna. Körde James till preschool, hem igen, packade ihop snacks/lunch till mig och Graziano och sen så åkte vi till Discovery museum. Hängde där typ 10.20-1.20. Tre timmar! Lekte med allt möjligt, åt, och så :) Min sista hela dag med lilla Graziano.. På måndag är det helgdag och på tisdag börjar han på preschool. Lilla bebis växer upp :( Tar med mig honom hem till Sverige sen, min fina lilla baby G. 
 
Anyhow. Efter klockan ett därå så åkte vi till Safeway så jag kunde köpa lite snacks inför morgondagens bilresa ner till Big Sur och sen hämtade vi upp James. Åkte hem, la G för nap, VM åkte iväg för att hämta Finn och sen handla mat. Jag hängde hemma med James, han hamnade i Time Out, men somnade i time out'en haha. Så bar han till soffan och la en handduk under så fick han sova vidare. Älskar när ungarna tar naps <3 hehe. Tvättade all min tvätt, packade lite grejer inför helgen till pojkarna sen tog jag upp G, hängde uppe och sen kom VM, VP och Finn hem. De hade köpt med sig pizza från Whole Foods så behövde inte laga mat, skönt. VM gjorde specialpizza till James medans jag höll koll på ungarna och spelade Finn's version av Pokemon (han fick just 100 pokemonkort..). Middag tillsammans med värdfamiljen, fixade med lite av disken och drog mig sen ner på rummet. Gjorde mig iordning, försökte ringa hotellet vi ska bo på på weekendkursen i LA för att fixa så jag bara sover en natt där, la in alla bilder från kameror/mobilen på datorn, osv. osv. 
 
Nu ska jag äntligen sova! Åker ju ner till Big Sur med värdfamiljen lör-mån. Så jobb från måndag till fredag veckan efter blir det för mig nu. Yey!. Sen en ledig dag, jobb söndag-fredag. Ledig lördag, jobb sön och kommande veckan men den veckan kommer mamma och pappa hit, äntligen! Nej hörni, gonatt! Nu måste jag sova!
 
solnedgången från altanen ikväll
 
Nicolina

Hej! Såg att du hade svarat på min kommentar. Jag åker med STS/AuPairCare. Vart i Mill Valley bor du? Jag bor på Castle Rock Drive

Svar: Jag bor i Tam Valley, nära Tam Junction center :)
Therese