Dag 207 - torsdag 28/8

Igår var det torsdag! Det innebar jobb 7.30-9, vanliga morgonrutiner, lämnade James på preschool, sen hem igen. Hängde bara inne på rasten typ. Tänkte sätta mig ute en sväng men blev inte av, blåste lite hehe. Kollade grejer inför kommande resor, pratade med föräldrarna, och massa sånt. Sen jobb igen vid 1.30, tog med mig Graziano för att hämta James från preschool. Hem igen, la G för nap och hängde sen hemma. VM kom och hämtade upp James och hämtade sen Finn från kindergarden och åkte till deras simning och därefter Jumpy house. Så de var borta större delen av eftermiddagen. Jag fixade pojkarnas rena tvätt, plockade lite, förberedde middag och sånt. Sen tog jag upp G, hängde lite bara, VM kom hem med pojkarna, jag hjälpte till att ha koll på dom och fixa det sista, osv.
 
Sen vid sjutiden åkte jag först via banken för att ta ut lite pengar och sen till Thairestaurangen i Mill Valley där jag mötte upp Emma och Sofie. Middag där med massa prat innan jag åkte hem igen strax innan kl 9. Hade då tänkt göra mig iordning snabbt och lägga mig, men fastnade i köket med VM och pratade i 45 minuter, hehe. Oh well! Sen ner, gjorde mig iordning, prata kort med mamma och pappa, sen soova.